Оскароносні технології для українського кіно

Для прискорення та оптимізації виробничих процесів Star Media обраний потужний пост-продакшен комплекс на базі перевірених Голлівудом та іншими провідними кіностудіями технологічних рішень компанії Avid, які використовувалися в створенні великої кількості оскароносних фільмів.

Новий пост-продакшен комплекс Star Media включає в себе 5 оновлених відеомонтажних систем Avid Media Composer на базі комп’ютерів Macintosh, 5 станцій Avid Pro Tools для монтажу звуку, 5 комплектів Avid Pro Tools HD Native HDI / O, звукові пульти Digidesign С24, систему зберігання даних зі спільним доступом ISIS 5000 на двох шасі (по 32 Тб) та систему управління контентом Avid Interplay PAM.

Avid пропонує найбільш комплексне рішення для повного пост-виробничого технологічного циклу.

  • “По-перше, системи звукового монтажу Avid Pro Tools тісно інтегровані з відеомонтажна системами Avid Media Composer. Ми повністю перейшли на виробництво звуку на станціях Pro Tools, які працюють в п’яти звукових апаратних, та дуже задоволені.
  • По-друге, система Avid ISIS 5000 вирішує завдання інтегрованої роботи з відео та аудіо матеріалами.
  • По-третє, система Avid Interplay допомагає систематизувати роботу з величезною кількістю / об’ємом контенту, з яким ми працюємо щодня.”

Коментує Павло Туринін, керівник пост-виробництва Star Media:

“Основними факторами вибору рішення є зручність та швидкість виконання робіт за допомогою даного програмно-апаратного комплексу. Avid пропонує найбільш комплексне рішення для повного пост-виробничого технологічного циклу. По-перше, системи звукового монтажу Avid Pro Tools тісно інтегровані з відеомонтажними системами Avid Media Composer. Ми повністю перейшли на виробництво звуку на станціях Pro Tools, які працюють в п’яти звукових апаратних, і дуже задоволені. По-друге, система Avid ISIS 5000 вирішує завдання інтегрованої роботи з відео та аудіо матеріалами. По-третє, система Avid Interplay допомагає систематизувати роботу з величезною кількістю контенту, з яким ми працюємо щодня.

З огляду на той факт, що монтажні системи Final Cut не розвиваються, ми вирішили звернутися до систем Avid. Це дуже хороше рішення для тих завдань, які ми виконуємо. Є різного роду завдання, не можна говорити, що один продукт кращий за інший, кожен розрахований на свою групу користувачів. З Final Cut добре працювати в проектах до двох серій. А з великими проектами вище двох серій однозначно зручніше працювати на Avid. Один із прикладів останніх проектів – десятисерійний серіал «Анна Герман», монтаж якого ми повністю вели в програмі Avid Media Composer.

З цим фільмом пов’язана цікава історія. Режисер монтажу, якого ми запросили для роботи над цим проектом, в минулому мав досвід роботи в Avid, проте останнім часом працював, використовуючи програмний продукт Final Cut Pro, а матеріал вже був оцифрований і підготовлений для роботи в системі Avid Media Composer, тому режисерові довелося заново вивчати все практично «з нуля». В кінцевому підсумку, по завершенню проекту він сказав, що якби монтував цей серіал в Final Cut, монтаж б тривав на дві-три тижні довше. А швидкість в нашій роботі – ключовий фактор “.